Novinky 2019

  • Nový rám – nová trail geometria s jednostranným designom.
  • Nový motor Specialized 2.1 RX Trail – o 15% menší o 11% ľahší.
  • Nové umiestnenie zapínania, indikátoru režimu dopomoci a stavu batérie – na hornej rámovej trubke.
  • Nový režim Shuttle Mode – maximálna dopomoc motoru z akéhokoľvek režimu dopomoci.
  • Nová batéria Specialized M2 – nárast kapacity až o 40% (700Wh).
  • Nová aplikácia Mission Control – prehľadnejšia s novým grafickým rozhraním.
  • Nový displej Turbo Connect Display ako voliteľné príslušenstvo.

Geometria a pruženie

  • Progresivná trailová geometria vychádza z nového Stumpjumpera.
  • Položenejší hlavový uhol pre istotu v zjazdoch.
  • Strmejší uhol sedlovej trubky, aby ste bicykel udržali pod kontrolou i v „najbrutálnejších“ stúpaniach.
  • Díky bočnému ramenu je rám tuhý a ľahký.
  • Priebeh zdvihu je zo začiatku citlivý, takže bicykel „žehlí“ malé nerovnosti, ale v strednej časti je tvrdší, takže máte dosť podpory pre väčšie prekážky a stúpania.
  • Vďaka vyladenému pruženiu a nízko položenému ťažisku Levo drží na trailoch ako pribité.

Integrácia

  • Batéria hladko zapadá do rámovej trubky.
  • Tichý a výkonný motor uložený v stredu.
  • Trail Display indikuje stav nabitia batérie a jazdného módu.
  • Ovládanie – Trail Remote – malé tlačítka vedľa gripu pre intuitivne prepínanie jazdných módov.
  • Levo vyzerá a jazdí ako klasický bicykel, len rýchlejšie :-).